3 februari 2014

Bästa rea-fyndet, Mello och Disneys Frost



Underbar bukett som maken kom hem med i fredags!

 Hej!

Här har helgen gått i ett men vi har i alla fall hunnit med både Båtmässa och bio.
Vi är på jakt efter en liten större motorbåt än vår lilla tvålkopp som vi har på landet och 
jeeezes vad mycket det finns att välja på.
Inte lätt när många starka viljor ska samsas!

Lyckades få med hela familjen på bio efter mässan - nya Disney-filmen Frost
(jag är den största barnungen som finns och älskar tecknade barnfilmer).
Inte hade jag förstått alls vad den handlade om, trodde den skulle handla om en
snögubbe fast den visade sig handla om två prinsessor, men riktigt
bra var den i alla fall - det var vi överens om allesammans!

Några av småttingarna i salongen blev lite skrämda ett par gånger - 
vi hade en liten gullis bakom oss som tyckte det var "läskligt" och ville gå hem lite då och då -
men många skratt var det också och snögubben Otto och renen
Sven var bland de sötaste figurerna jag sett på länge...
Helt klart sevärd!




Sen fick jag hämtat ut mitt rea-fynd som jag beställde förra veckan!
Ett par ursnygga, höga stövlar från Primeboots som passar även mig som har lite bredare vader.
Så nöjd!
Denna modellen finns just nu på rea här!
Nu dessutom sänkta till 70% så det var inte många storlekar kvar såg
jag idag!





Såg ni förresten Melodifestivalen i lördags?
Var inte direkt någon låt som vi fastnade riktigt ordentligt för,
men blev förvånade att Helena Paparizou bara gick till Andra chansen.
Förstod inte heller programledarna alls.
INTE vår typ av humor, nån av oss och väldigt mycket läsande innantill kändes det som...
Tjejerna satt mest och stönade att de ville ha
Gina Dirawi tillbaka, och måste nog säga att jag håller med dem om det!

Men, Mello är ändå alltid Mello så nästa lördag kommer vi säkert sitta 
bänkade igen... 


Ha en fin fortsatt måndag!

Kram

Följ mej via Bloglovin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar