26 maj 2014

Grillkväll & Mors Dag


Grillad fläskytterfilé med två sorters sallad.
Romansallad som blandats med nektariner, pärltomater, och gorgonzola
eller med avokado, oliver, mozzarella och soltorkade tomater.

Så blev det återigen måndagkväll och vädret är fortfarande
sådär alldeles, fullkomligt magiskt.

Tror aldrig poolen blivit så mycket använd som i år.
Helst skulle de nog aldrig gå upp... 



Igår var det Mors Dag och jag blev så uppvaktad med
heldagsaktiviteter av mina fina
att bloggen fullständigt glömdes bort.

Uppdukad frukost, fin present, besök på Röhsska och både lunch och middag på restaurang.
Man undrar nästan vad jag gjort för att förtjäna att bli så bortskämd?

 Lunch på franska bistron Levantine:

Haha, ser nästan ut som om det var tomt ser jag nu,
men de flesta satt såklart ute och njöt i det fina vädret...




Middag på supermysiga italienaren Nonna:



:
Jag glömde alldeles bort att ta bilder på maten, så
det får bli några från restaurangerna istället...
Blir så ibland när man har så trevligt sällskap!

Tack min fina familj!


Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar