6 maj 2014

Eurovision 2014 & lite nytt


En liten glimt av nya kudden med fjärilar i en massa härliga färger från Christian Lacroix -butiken i Paris!

Älskar färger till allt det svart-vita här hemma!




Godmorgon!

Såg ni första delfinalen i Eurovision igår?

Shit, vad snygg Sanna Nielsen var och vilket framträdande hon gjorde!
Känner mig som värsta patrioten men tycker faktiskt att hon var mer än väl värd
sin plats i finalen bland de bidrag som var med igår.
Alla som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR Eurovision och kan bli
riktigt sur om jag inte får se finalen, haha!!!

Av någon anledning gick Islands bidrag hem bland de unga här hemma?!
Inte riktigt min melodi kanske, men, men - smaken är ju delad...




På lördag blir det bara jag och yngsta dottern som kommer heja på Sanna här hemma,
men oj, vad vi ska heja!!!


Ha nu en riktigt bra dag (även fast vädret inte riktigt verkar bli med oss de närmaste dagarna).



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar