28 maj 2014

Ett litet orange paket (med bruna snören)





Onsdag morgon och solen letar sig in under en fladdrande rullgardin
och jag väcks av att två fortfarande sömnrufsiga flickor
landar i min säng.

Mina största skatter som kommer med paket och
överraskningar för att fira mig idag.
Dessa fina!

På köksbordet möts jag av frukost och ett litet orange paket
som jag har önskat mig så länge och som jag absolut inte
hade väntat mig att få.
Så, så glad!
Tack snälla, söta för alla fantastiska presenter och för att ni finns!


För att jag älskar Lovisa Burfitt och dessutom antagligen är den barnsligaste mamman som finns,
fick jag den underbara sagoboken om Mademoiselle Oiseau.

Ett par sockersöta Pretty Ballerinas


En vacker skål till sommarens alla desserter och kakor

Och vad fanns i det orange paketet?


Jo ett svart clic-armband.
Så himla fint!



Kram

Gilla och följ mej gärna via Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar