22 april 2014

Fru Dysterkvist är det allt bra synd om


Helgfika på Långedrags Värdshus - vackrare utsikt får man leta efter!
Tittar ni noga ser ni Älvsborgs fästning i bakgrunden...


Godmorgon!

Vad ska jag säga mer än att just nu är det faktiskt allt bra synd om mig!

Nu har vi den absolut vackraste tiden på året och jag bara
längtar efter att slänga mig ut och njuta men
medan resten av familjen äter middag på altanen
och övriga svenska folket njuter av solen genom att påta i sina
nyväckta trädgårdar, ta en fika i solen eller bara flanera
runt och suga åt sig av värmen och solljuset - 
 då får jag hålla mig inomhus och sitta och surbliga på alla som minsann kan vara ute,
trycka i mig allergitabletter och astmasprayer.

 ÄNDÅ kliar, nyser och hostar jag konstant så jag håller
på att bli SKOGSTOKIG och hängigare än den värsta hängbjörk 
(som jag för övrigt är skitallergisk mot)!!!

AAAAtjjjoooo!!!

Over and out for now
från den rödnästa
Fru Dysterkvist


Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar