8 februari 2014

Walk-in-closet inspiration




Nu verkar det som att det äntligen snart börjar bli dags att ta
tag i det "hemliga" rummet här hemma.
Det rummet som varit avstängt sen vi flyttade in men
som hela tiden varit tänkt att byggas om till en walk-in-closet.
Vi hade en stor garderob i gamla huset och jag saknar det verkligen!

Eftersom jag är en riktig slarver behöver jag ett rum som jag vill
hålla fint och ha ordning i, annars hamnar det mesta bara inklämt i högar.

Finns så många idéer bara på hur vi skulle vilja ha det och rummet är 
inte direkt jättestort!

Här kommer ialla fall några fina inspirationsbilder från nätet!


Ikea vår 2014 - en riktig färgklick
men eftersom jag känner mig själv vet jag att jag skulle tröttna efter en kvart på det gula.


garderobsinredning


Eller kanske Slettvolls lite enklare men ändå stilrena:
passar egentligen mig som handen i handsken



Eller kanske något av de här fina alternativen:
Den svarta är nog den som egentligen faller mig mest i smaken
men allt - och då menar jag verkligen allt - 
damm, hårstrån, fingeravtryck - you name it -
 syns på det svarta hela tiden...








Vi får se var det slutar!
Kanske kommer det så småningom upp några bilder på resultatet...


Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar