6 december 2013

TGIF






Gokväll!

Ikväll är jag gräsänka.
Märkligt ord det där, en änka som äter gräs...
Borde kanske googla på varför det heter så, 
men orka... 
(som 12-åringen hade sagt)




Först blev det tacokväll med barnen 
(dessa evinnerliga tacos, tröttnar de aldrig?!)
sen försvann alla iväg på sina håll och jag ser fram emot
en myskväll för mig själv...
Helst hade jag väl i och för sig suttit i en solstol nånstans
och sippat på en paraplydrink men, men.
Det är inte så dumt detta heller!

Mitt sällskap ikväll 
(tillsammans med ett glas iskallt riesling):



Kan det bli bättre? 
Njuter....
Finns det kanske nån som har lust att skänka
mig en biljett till hans konsert i Globen (tror de släpptes idag)?
Nähä, inte det, nej?!
Har läst att konserten på Palladium i London var magiskt bra,
där hade jag gärna varit.


Kanske inte kan hålla mig från att se vem som vinner
Idol-finalen ikväll...
(Robbie gör ju tydligen ett nummer där också!)

Imorgon blir det kalas och mer julbak på schemat!


Följ mej via Bloglovin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar