10 september 2013

Datorkrångel och New York-längtan

Jag har en krånglande dator.
Detta är inte OK.
Kan göra den lugnaste själ SKOGSTOKIG!!!
Nu är jag tyvärr INTE en lugn själ och funderar därför just nu på att slänga min dator i poolen.

En dators enda jobb är att fungera - låta mig skriva texter, blogga, jobba med bilder, maila och googla.
Men min dator har fått för sig att
DEN VILL INTE DET!
Den vill inte göra något alls...
Framför allt vill den inte hålla på med det där som kallas internätet.

Den har bestämt sig för att det är bäst att koppla ner sig ungefär varannan minut,
så att jag får hålla på och koppla ifrån och ansluta HELA TIDEN så fort jag vill göra något.
Ungefär som ett 1900-talsmodem om det nu är någon som kommer ihåg dessa?

SKIT!


Lite fler bilder från New York och Hamptons, kan säga att jag längtar liiiite dit just idag:

Utsikt från Top of the Rocks
Central Park
Times Square - såklart

Fyren i Montauk

Stranden i East Hampton

Underbara Pastis i Meatpacking - oh my God deras steak sandwich med hemgjorda pommes!
Hamnen i Montauk - smaka Lobster Rolls om ni åker hit

Äkta amerikansk brunch på Big Daddys Diner på Manhattan



Följ mej via Bloglovin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar